ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Opravdu neplatím žádné poplatky předem?

Opravdu ne, odměnu si nárokujeme až z vymožené částky.

Odběratel mi nezaplatil, jak mám postupovat?

Kontaktujte naši společnost a my Vám po projednání podmínek pohledávku vymůžeme.

Od jaké částky vymáháte dluhy?

Nemáme omezené hranice, vymáháme dluhy v jakékoliv výši.

Jak dlouho trvá, než dostanu peníze zpět?

Záleží na podmínkách každé pohledávky a solventnosti dlužníka.

Zaplatím něco, když dluh nevymůžete?

V případě, že bychom dluh z jakéhokoliv důvodu nevymohli, neplatíte nic. Veškeré náklady zaplatíme my.

Nevím, kde se dlužník nachází, je i takovouto pohledávku možné vymoci?

Samozřejmě ano, dlužníka dohledáme a peníze pro Vás získáme zpět.

Kolik stojí vaše služby a kdy budu muset zaplatit?

Nemáme žádné fixní platby, vše se řeší procentuální sazbou z výše vymožené částky. Konkrétní procento si s Vámi samozřejmě dohodneme předem.

Odkud jste a kam za Vámi musím dojet?

Naše společnost sídlí v Praze. Pokud za námi nemůžete přijet, stačí, když si sjednáte schůzku po telefonu a my dorazíme za Vámi.

Jak staré pohledávky vymáháte?

Pohledávky vymáháme již od doby, kdy jsou pár dní po splatnosti. Samozřejmě přijímáme i starší pohledávky. Čím dříve nám však pohledávky předáte, tím vyšší je šance, že získáte své peníze zpět.

Jaké podklady potřebujete, abyste začali vymáhat?

Veškeré podklady ke vzniku dluhu, např. smlouvu, fakturu, směnku atd., dále informace o případných provedených platbách dlužníka, tj. výpis z účtu, příjmový doklad a podobně. Budeme po Vás požadovat i např. informace o tom, jestli jste dlužníka písemně nebo elektronicky upomínali.

Vymáháte dlužné alimenty?

Ano. Zajistíme Vám vydání exekučního titulu a následné exekuční vymáhání. Nemusíte tak platit výlohy právníka a soudu. Veškeré poplatky budou požadovány po dlužníkovi.

Co je to insolvenční řízení neboli osobní bankrot?

Jedná se o soudní řízení, které Vám pomůže od Vašich dluhů. Jestliže jste se dostali do platební neschopnosti, může Vám osobní bankrot pomoci vyřešit Vaši situaci. Po podání návrhu jste chráněni insolvenčním zákonem a tím zastavíte narůstání úroků a pokut.

Mám právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ?

Zákazník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení svého spotřebitelského sporu ve smyslu příslušných ustanovení § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, ve spojení se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelským sporů ze smluv o zápůjčce a obdobných finančních služeb je finanční arbitr, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1 – Nové Město, jehož internetové stránky jsou dostupné na adrese: http://www.finarbitr.cz/cs/.

Kontaktujte nás

Pro případné dotazy vyplňte následující formulář.

Máte na nás otázku, na kterou jste zde nenalezli odpověď? Kontaktujte nás na tomto telefonním čísle.

volejte zdarma

225 990 300

Zavolejte nám


Kontaktní informace

ABEWY EXE GROUP, s.r.o
Komplex Olšanka
Táboritská 1000/23
130 87, Praha 3 Žižkov

Provozní doba:
Po - Čt: 9:00 - 18:00
Pá: 9:00 - 15:30

Kontakt pro dlužníky
Telefon: 225 990 330
Mobil: 775 562 855

Kontakt pro věřitele
Telefon: 225 990 301
Mobil: 778 090 301